Marketingová strategie rozvoje Hotelu Vyhlídka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie rozvoje Hotelu Vyhlídka |
Author: |
Jechová, Hana
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie vedoucí k rozvoji Hotelu Vyhlídka. V teoretické části je studiem literárních pramenů definován marketing služeb, marketingo-vé strategie poskytování služeb s důrazem na marketing hotelových služeb. Praktická část se skládá z analýzy Hotelu Vyhlídka a analýzy jeho prostředí. Na základě provedených analýz jsou doporučeny prvky ke zlepšení marketingové strategie Hotelu Vyhlídka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18368
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
19918
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account