Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Společenská odpovědnost firmy a vliv na její firemní image |
| Autor: |
Kuklišová, Renata
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá společenskou odpovědností firmy a vlivem na její firemní image. Je zaměřena na charakteristiku a analýzu CSR aktivit společnosti DHL Express. V první části práce je popsána společenská odpovědnost firmy z teoretického hlediska. Následně, ve druhé části, analyzováno, jaké nástroje CSR využívá firma DHL Express a jak to vnímají její zákazníci. Pozornost je věnována celosvětovým i lokálním aktivitám firmy a zpětné vazbě. V poslední části práce je návrh komunikační strategie. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18362
|
|
Datum:
|
2011-04-26 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18401
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet