Tvorba produktu cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba produktu cestovního ruchu |
Autor: |
Veličková, Hana
|
Vedoucí: |
Daňová, Dana
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje vyhodnocení ankety, volbu cílové skupiny, výběr vhodných ubytovacích a stravovacích zařízení a sestavení SWOT analýzy. Na základě těchto poznatků je v závěru práce navržen produkt cestovního ruchu pro Baťův kanál, jeho cena, způsoby distribuce a propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18346
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21013
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet