The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg |
Autor: |
Forétová, Alexandra
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu interních PR společnosti Deloitte S.A. Luxembourg. Cílem práce je zjistit současný stav interní komunikace v dané firmě a míru spokojenosti zaměstnanců s tím, jak je interní komunikace implementována do běžného pracovního života. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení interní komunikace ve zvolené firmě. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza, dotazníkové šetření a hloubkové rozhovory. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o odvětví public relations se zaměřením na interní PR, marketingovém výzkumu a definici poradenských služeb jakožto odvětví, kterým se společnost Deloitte zabývá. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu interních PR zvolené firmy z hlediska používaných nástrojů, v praktické části bylo také provedeno dotazníkové šetření spokojenosti zaměstnanců s interní komunikací ve firmě a hloubkové rozhovory s partnery firmy. Na základě výsledků z tohoto šetření byla zpracována projektová část, ve které jsou zpracovány konkrétní návrhy na zlepšení interní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18252
|
Datum:
|
2011-09-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18375
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet