Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy
Autor: Renč, Robert
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Téma mobilního marketingu je v odborných kruzích stále více frekventované a firmy po-stupně začínají řešit, jak využít tento začínající fenomén v marketingové komunikaci svých značek nebo aktuálních produktových nabídek. Tato práce přináší stručný přehled možností mobilního marketingu v ČR a pak hlubší náhled pod pokličku uživatelských preferencí, trendů a nákupních online zvyklostí uživatelů mobilního internetu v ČR i ve světě. Poměrně do hloubky se zabývá analýzou vstupu firmy do prostředí online mobilního marketingu, navrhuje, jaká řešení jsou vhodná a jaké méně, či jaké jsou styčné body s klasickým online prostředím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18227
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 18598


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
renč_2011_dp.pdf 2.768Mb PDF Zobrazit/otevřít
renč_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
renč_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet