Způsoby hodnocení žáků na 2.stupni ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Způsoby hodnocení žáků na 2.stupni ZŠ |
Autor: |
Otépková, Renata
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce se zabývá tématem hodnocení žáků na druhém stupni ZŠ. Teoretická část je rozdělena do čtyř základních oblastí. První část pojednává o hodnocení obecně. Druhá část přináší základní informace o hodnocení z pohledu školy, ujasňuje pojem školního hodnocení, jeho podstatu, funkce, metody a formy. Naznačuje i moderní trendy alternativního hodnocení. Ve třetí části jsem uvedla způsoby školního hodnocení ve státech EU. V poslední části se zmiňuji o využití počítačových programů, které slouží jako komunikační prostředek mezi učiteli, žáky a rodiči z hlediska hodnocení. Praktická část je částí výzkumnou. Byl proveden výzkum formou dotazníkové metody, pomocí něhož byla zjišťována konkrétní situace školního hodnocení na druhém stupni ZŠ. Školní hodnocení bylo sledováno z pohledu učitelů a žáků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1821
|
Datum:
|
2006-05-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Studijní obor:
|
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4193
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet