Důraz na výběr zaměstnanců se sociálním znevýhodněním, jako základní tržní strategie firmy - Baťův model
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Důraz na výběr zaměstnanců se sociálním znevýhodněním, jako základní tržní strategie firmy - Baťův model |
Autor: |
Michálková, Radka
|
Vedoucí: |
Šigut, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce - Zaměstnanec se sociálním znevýhodněním, jako základní tržní strategie firmy - Baťův model, je zaměřena na firemní kulturu a sociální znevýhodnění. Zabývá se možností využití sociálního znevýhodnění při tvorbě firemní kultury a prosperity podniku. Popisuje užití Baťovy soustavy řízení v konkrétním podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18215
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18252
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet