Důraz na výběr zaměstnanců se sociálním znevýhodněním, jako základní tržní strategie firmy - Baťův model

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Důraz na výběr zaměstnanců se sociálním znevýhodněním, jako základní tržní strategie firmy - Baťův model

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Důraz na výběr zaměstnanců se sociálním znevýhodněním, jako základní tržní strategie firmy - Baťův model
Autor: Michálková, Radka
Vedoucí: Šigut, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce - Zaměstnanec se sociálním znevýhodněním, jako základní tržní strategie firmy - Baťův model, je zaměřena na firemní kulturu a sociální znevýhodnění. Zabývá se možností využití sociálního znevýhodnění při tvorbě firemní kultury a prosperity podniku. Popisuje užití Baťovy soustavy řízení v konkrétním podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18215
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Skupina managementu a ekonomiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18252


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
michálková_2011_bp.pdf 504.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
michálková_2011_vp.doc 34.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
michálková_2011_op.doc 29Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet