Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Slováckého muzea v Uherském Hradišti |
Autor: |
Stojar, Pavel
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce představuje současné trendy v oblasti marketingových komunikací muzeí a galerií. Analytická část uvádí teoretický kontext do praktické roviny na konkrétním pří-kladu Slováckého muzea v Uherském Hradišti. Cílem diplomové práce je zjistit potenciál marketingových komunikací této instituce a nastínit možnosti jejich dalšího rozvoje. Na základě závěrů zjištěných v analytické části práce jsou v projektové části navržena kon-krétní opatření, která by měla inovovat služby muzejní pobočky v Kunovicích a posílit po-stavení Slováckého muzea mezi kulturními institucemi Zlínského kraje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18187
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18606
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet