Zvíře v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvíře v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvíře v reklamě
Autor: Faitová, Jana
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Se zvířaty v reklamě se setkáváme poměrně často. Častým jevem je také využití motivu zvířat v logu produktu či firmy. Zvíře, jako každý jiný symbol, v nás vyvolává určité aso-ciace. Firmy, které se rozhodly spojit svoji značku s určitým zvířetem, měly v úmyslu pro-střednictvím tohoto symbolu sdělit něco více o vlastnostech své firmy / produktu. Teoretická část této práce se soustředí na problematiku sémiotiky, symboliky a roli corpo-rate identity v celkové marketingové strategii firem. V praktické části bych ráda formou průzkumu (dotazníkové šetření) zjistila, jak jsou jednotlivá zvířata veřejností chápána, resp. jaký význam jednotlivým zvířecím symbolům lidé připisují. Ve třetí, projektové části popisuji, jak lze postupovat při výběru vhodného zvířete do loga konkrétní firmy / produk-tu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18115
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18518


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
faitová_2011_dp.pdf 3.348Mb PDF Zobrazit/otevřít
faitová_2011_vp.doc 116.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
faitová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet