Archetyp matky v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Archetyp matky v reklamě |
Autor: |
Raszková, Jana
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zobrazením matky v současné reklamě. Teoretická část se zabývá archetypy, tak jak je chápal a popsal C.G.Jung, archetypy a marketingem, typy reklamy, stereotypy v reklamě. Praktická část práce zkoumá četnost zobrazení postavy matky a jaké produkty matka propaguje v tištěné reklamě, v jakých rolích se vyskytuje postava matky v televizní reklamě, zda je zobrazena pomocí generových a reklamních stereotypů. Anketa zjišťuje názor respondentů na televizní reklamy s postavou matky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18112
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22389
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet