Tendence vývoje sociální reklamy v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tendence vývoje sociální reklamy v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tendence vývoje sociální reklamy v České republice
Autor: Hyblová, Zuzana
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny základní pojmy týkající se tématu, jímž je sociální reklama a její specifika. Praktická část představuje analýzu vývoje realizovaných kampaní pro podporu bezpečnosti silničního provozu oddělením BESIP. Získané informace, údaje z výzkumů, které jsou součástí bakalářské i diplomové práce spolu s informacemi, které byly zjištěny ve výzkumech realizovaných státem či rozdílnými složkami Evropské Unie, poslouží k vytvoření návrhu efektivní kampaně v třetí, projektové části. Zde by měla být předložena podoba následující dopravní kampaně, jakým způsobem a jakými kanály by měla komunikovat s cílovými skupinami a současně i konkrétní opatření, jež by řešily určité problémy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18106
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18387


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hyblová_2011_dp.pdf 2.506Mb PDF Zobrazit/otevřít
hyblová_2011_vp.doc 125Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hyblová_2011_op.doc 358.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet