Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Aukro s.r.o. |
Autor: |
Juráková, Hana
|
Vedoucí: |
Fialová, Šárka
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se zaměřím na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Aukro, která patří k nejúspěšnějším firmám ve Zlíně. Tuto práce jsem rozdělila na dvě části: na teoretickou a praktickou část. V teorii se zaměřím na význam zákazníka a vliv jeho spokojenosti na prosperující podnikání. Popíšu také proces marketingového výzkumu, který tvořil důležitou část mé práce. Vytvořila jsem dotazník určený pro zákazníky společnosti Aukro, který zahrnoval otázky týkající se kvality poskytovaných služeb. Výsledky uvedu v praktické části a také přidám několik doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků, které budou vycházet z dosažených dat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18101
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19530
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet