Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

DSpace Repository

Language: English čeština 
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

Show full item record

No preview available
Title: Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Author: Minárechová, Monika
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce se zabývá oslovením a vnímáním cílové skupiny seniorů komerční re-klamou. Věnuje se členění jednotlivých forem reklamy, segmentaci trhu, periodizaci věko-vých skupin seniorů a mapuje faktory ovlivňující chování spotřebitelů. Hlavním cílem této práce je zamyšlení se nad úspěšností předváděcích reklamních akcí, které se v dnešní době těší velké účasti spotřebitelů generace 50+. V teoreticko-metodologické části práce jsou formulovány hypotézy a zvolena metodika marketingového výzkumu. Praktická část baka-lářské práce zkoumá nejefektivnější formu komerční reklamy ? předváděcí akce, ovlivňující nákupní chování cílové skupiny na základě psychologických a sociálních faktorů. V závěrečné části práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy a na základě verifikace hypotéz, je navrhnuto zlepšení stávající situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18090
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 18705


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
minárechová_2011_bp.pdf 4.308Mb PDF View/Open
minárechová_2011_vp.doc 116Kb Microsoft Word View/Open
minárechová_2011_op.doc 137Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account