Marketingové řízení firmy Česká zbrojovka a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové řízení firmy Česká zbrojovka a.s. |
Author: |
Borovičková, Ivana
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Pochopení základních principů marketingového řízení je prvním krokem k osvojení marketingového myšlení u firem v současnosti. Bakalářská práce je věnována základům strategického plánování, koncepci marketingu s důrazem na marketingové řízení a jednotlivé marketingové prvky. Praktická část se soustředí na realizaci ve firmě Česká zbrojovka a.s., kde na základě analýz (SWOT analýza, analýza marketingového prostředí, Portrův model pěti konkurenčních sil) jsou formulovány doporučení a návrhy na zlepšení marketingového řízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18086
|
Date:
|
2011-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
19910
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account