Marketingová strategie Olomouc region Card
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie Olomouc region Card |
Autor: |
Burešová, Šárka
|
Vedoucí: |
Marek, Ivan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno "Co je považováno za cestovní ruch". V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám. Dále jsou zde zpracována data o prodeji karet, počet, frekvence jejich využití z hlediska času a druhu. Na závěr je na základě výsledků úspěšnosti projektu Olomouc region Card navržena marketingová komunikace na rok 2006. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1805
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2532
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet