Marketingová strategie Olomouc region Card

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Olomouc region Card

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Olomouc region Card
Autor: Burešová, Šárka
Vedoucí: Marek, Ivan
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií projektu Olomouc region Card. V teoretické části jsou stručně shrnuty pojmy služby, marketingový mix služeb, marketingový podpora a v neposlední řadě je zde vyjádřeno "Co je považováno za cestovní ruch". V druhé, analytické části, je stručné seznámení s firmou, vyjádření charakteru produktu, kterým se ve své bakalářské práci zabývám. Dále jsou zde zpracována data o prodeji karet, počet, frekvence jejich využití z hlediska času a druhu. Na závěr je na základě výsledků úspěšnosti projektu Olomouc region Card navržena marketingová komunikace na rok 2006.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1805
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2532


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
burešová_2006_bp.pdf 645.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
burešová_2006_vp.pdf 419.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
burešová_2006_op.pdf 190.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet