Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
Autor: Musil, Petr
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá charakteristikou marketingových komunikací rádia Frekvence 1 při zavedení nového produktu na trh v letech 2009 a 2010. Novým produktem je v tomto případě pořad ?Den začíná v osm.? Autor popisuje u nového produktu okolnosti, které vedly k jeho vytvoření, měly vliv na jeho vývoj a formovaly ho v průběhu dvou let. Jsou zde vysvětleny základní principy a trendy, doprovázející zavedení nového produktu na trh. Důraz je kladen na dokumentaci marketingových komunikací a přehled výsledků poslechovosti rozhlasové stanice. Autor zkoumá vliv nového produktu na vnímání a posle-chovost Frekvence 1 na základě výsledků kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Pozor-nost je věnována obsazení popisovaného produktu známými osobnostmi a jejich významem pro produkt. Práce zároveň poukazuje na obtíže, které je při zavedení nového produktu v rozhlase nutné řešit. V závěru nabízí konkrétní možnosti řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18044
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18587


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
musil_2011_dp.pdf 2.601Mb PDF Zobrazit/otevřít
musil_2011_vp.pdf 57.92Kb PDF Zobrazit/otevřít
musil_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet