Vnímání reklamních sdělení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání reklamních sdělení |
Autor: |
Petrová, Jana
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Masová média stále zvyšují svůj vliv a s tím roste i potřeba zvyšování mediální gramotnos-ti obyvatelstva, hlavně dětí. Cílem diplomové práce je proto projekt, který by měl v rámci mediální výchovy pomoci vytvořit u dětí kritické myšlení a naučit je chápat, co a proč se v médiích, v tomto případě v reklamě odehrává. Realizace projektu by neměla být finančně náročná, umoţnit by ji zčásti měla stále levnější dostupnost elektronických médií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18023
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22898
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet