Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita TV reklamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci
Autor: Bartáková, Jana
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Záměrem diplomové práce je za pomoci dostupných zdrojů, odborných článků a primárních šetření zmapovat efektivitu televizní reklamy v působení na mladou generaci. Teoretická část podává vysvětlení základních pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Vymezuje základní termíny komunikačního mixu zaměřené na specifikaci televize jako média. Praktická část pak porovnává dostupné studie výzkumných agentur s vlastním dotazníkovým šetřením. Dále se pozornost obrací na nové technologie a sociální marketing. V projektové části se soustředím na realizovatelný návrh aktivity zaměřené na nábor mladých fotbalistů s vyuţitím efektivních médií pro komunikaci s cílovou skupinou. Realizovaný dotazníkový výzkum a ostatní primární šetření jsou důleţitým kritériem pro vyhodnocení hypotéz. Závěrem práce bude zformováno doporučení pro efektivní spolupráci mezi společností Nike a mladou generací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17980
Datum: 2011-09-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartáková_2011_dp.pdf 2.983Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartáková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bartáková_2011_op.doc 133Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet