Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o., Jihlava |
Autor: |
Pospíšil, Jan
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s.r.o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti marketingových komunikací a to s přihlédnutím k ekonomické situaci firmy a stavu českého textilní trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1792
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2638
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet