Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček |
Autor: |
Vaculíková, Ingrid
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Analýza marketingového mixu služeb se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, je zaměřena na vývoj marketingu a podrobný popis jednotlivých prv-ků marketingového mixu služeb. Druhá část se zaměřuje na analyzování marketingového mixu služeb ve společnosti, následné vyhodnocení na základě názorů zákazníků a návrhy na zefektivnění marketingových nástrojů Restaurace a hotelu Koníček. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17906
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
19820
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet