Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu služeb Restaurace a hotelu Koníček |
Author: |
Vaculíková, Ingrid
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma Analýza marketingového mixu služeb se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, je zaměřena na vývoj marketingu a podrobný popis jednotlivých prv-ků marketingového mixu služeb. Druhá část se zaměřuje na analyzování marketingového mixu služeb ve společnosti, následné vyhodnocení na základě názorů zákazníků a návrhy na zefektivnění marketingových nástrojů Restaurace a hotelu Koníček. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17906
|
Date:
|
2011-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
B
19820
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account