Analýza image značky Ryor
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza image značky Ryor |
Autor: |
Papežová, Michaela
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Práce se zaměřuje na vnímání image značky Ryor u cílové skupiny zákaznic ve věku 20-26 let. V rámci teoretické části práce popisuje problematiku značky a její komunikaci na poli kosmetického průmyslu. Dále charakterizuje image a firemní identitu. Praktická část obsa-huje analýzu individuálních hloubkových rozhovorů s respondentkami zastupujícími cílo-vou skupinu. Na základě závěrů této analýzy práce předkládá návrh řešení komunikace, který obsahuje projektová část. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17890
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18413
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet