Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu |
Autor: |
Korčáková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá Word of Mouth komunikací a její aplikací do praxe pro novou službu na trhu. V teoretické části popisuje teoretické východiska týkající se charakteristiky služeb, marketingu služeb a jako stěžení část je charakterizována Word of Mouth komunikace na základě zahraniční literatury. V analytické části je popsána společnost DietHomeMenu, se kterou na své diplomové práci spolupracuji. Na základě situační analýzy je zjištěn aktuální stav firmy, analyzována konkurence a provedena SWOT analýza. Další část analytické části je věnován současnému stavu marketingových komunikací společnosti a také zjištění aktuální trendů, týkající se zdravého stravování. V projektové části bude na základě teoretických a následně analyzovaných skutečností popsán aktuální stav společnosti a navržena Word of Mouth komunikace, která bude vyu-žitelná v praxi k zavedení nového produktu na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17873
|
Datum:
|
2011-04-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18400
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet