Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení nástrojů w-o-m komunikace pro nový produkt na trhu
Autor: Korčáková, Kateřina
Vedoucí: Kubíčková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá Word of Mouth komunikací a její aplikací do praxe pro novou službu na trhu. V teoretické části popisuje teoretické východiska týkající se charakteristiky služeb, marketingu služeb a jako stěžení část je charakterizována Word of Mouth komunikace na základě zahraniční literatury. V analytické části je popsána společnost DietHomeMenu, se kterou na své diplomové práci spolupracuji. Na základě situační analýzy je zjištěn aktuální stav firmy, analyzována konkurence a provedena SWOT analýza. Další část analytické části je věnován současnému stavu marketingových komunikací společnosti a také zjištění aktuální trendů, týkající se zdravého stravování. V projektové části bude na základě teoretických a následně analyzovaných skutečností popsán aktuální stav společnosti a navržena Word of Mouth komunikace, která bude vyu-žitelná v praxi k zavedení nového produktu na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17873
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18400


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
korčáková_2011_dp.pdf 969.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
korčáková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
korčáková_2011_op.zip 89.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet