Strategie udržení a zvýšení pozice firmy GEALAN, s.r.o na trhu v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie udržení a zvýšení pozice firmy GEALAN, s.r.o na trhu v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie udržení a zvýšení pozice firmy GEALAN, s.r.o na trhu v České republice
Autor: Strašáková, Jitka
Vedoucí: Jandl, Čestmír
Abstrakt: Práce se zabývá stylem a působením dodavatelů plastových profilů pro výrobu oken a dveří na území České republiky, rozdělením trhu a marketingovou strategií hlavních představitelů k dosažení svého obratu. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky, které umožňují zpracování vlastní bakalářské práce. V druhé analytické části je představena společnost GEALAN, s.r.o. a její největší konkurenti na trhu s plastovými okny v České republice. Práce obsahuje situační analýzu a srovnání společnosti s ostatními konkurenty v různých oblastech, jako je technika výroby, obraty, počet a geografické rozmístění zákazníků, počet obchodních zástupců a investic do inzerce v tištěných médiích. Ve třetí části jsou stanoveny doporučení a návrhy na udržení a popřípadě zvýšení pozice firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17858
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21261


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strašáková_2011_bp.pdf 3.011Mb PDF Zobrazit/otevřít
strašáková_2011_vp.pdf 695.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
strašáková_2011_op.pdf 681.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet