Inbound marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inbound marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inbound marketing
Autor: Füry, Marian
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je popísať a vysvetliť Inbound marketing. Práca sa snaží čitateľovi objasniť pojem Inbound marketing vrátane jeho komplexného obsahu. Súčasťou popisu sú všetky metódy potrebné k vytvoreniu efektívnej Inbound marketingovej straté-gie. Práca ďalej prináša exkurz do práce s pokročilým analytickým nástrojom, ktorý odha-ľuje silné a slabé stránky, príležitosti či hrozby analyzovaných projektov. Súčasťou práce je vytvorená praktická Inbound marketingová kampaň pre konkrétny on-line projekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17828
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18379


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
füry_2011_dp.pdf 14.58Mb PDF Zobrazit/otevřít
füry_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
füry_2011_op.zip 89.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet