Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers
Autor: Helekalová, Hana
Vedoucí: Drábková, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku jazyka televizních reklam na kosmetické výrobky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s reklamou a s lingvistickými jevy, vyskytujícími se v daném typu reklam a popsány vizuální prvky, které lze v tomto typu reklam nalézt. V praktické části jsou vybrány vhodné vzorky reklam, které jsou následně analyzovány z lingvistického a vizuálního hlediska, dále jsou stanoveny závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17825
Datum: 2011-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 19515


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
helekalová_2011_bp.pdf 1.766Mb PDF Zobrazit/otevřít
helekalová_2011_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
helekalová_2011_op.zip 14.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet