Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers |
Autor: |
Helekalová, Hana
|
Vedoucí: |
Drábková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku jazyka televizních reklam na kosmetické výrobky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s reklamou a s lingvistickými jevy, vyskytujícími se v daném typu reklam a popsány vizuální prvky, které lze v tomto typu reklam nalézt. V praktické části jsou vybrány vhodné vzorky reklam, které jsou následně analyzovány z lingvistického a vizuálního hlediska, dále jsou stanoveny závěry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17825
|
Datum:
|
2011-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
19515
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet