Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu |
Autor: |
Vašíček, Martin
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomový projekt se zabývá analýzou komunikační strategie festivalu Rozhlasový podzim v roce 2010. Součástí této analýzy je stručný přehled konkurenčních hudebních festivalů. Analýza této komunikace je dále vztažena k prodejnosti vstupenek na daný festival v uvedeném čase. Jsou zhodnoceny dopady této komunikace na prodej, dále je strukturován prodej vstupenek a následně vyhodnocen dopad kampaně jako celku na daný prodej vstupenek. Práce dále nabízí možná řešení pro zlepšení situace při prodeji vstupenek při zachování stejných finančních prostředků na komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17814
|
Datum:
|
2011-04-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18621
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet