CSR jako součást etického řízení vybrané firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CSR jako součást etického řízení vybrané firmy |
Autor: |
Řepková, Lucie
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je analýza povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány základ-ní pojmy vztahující se k etickému řízení a konceptu Corporate Social Responsibility. V praktické části je představena společnost L'Oreál, nástroje etického řízení a hlavní cílové skupiny společnosti. Poslední kapitola praktické části se věnuje výsledné analýze dotazníkové šetření a SWOT analýze CSR aktivit/projektů společnosti L'Oreál. V projektové části jsou formulovány návrhy zlepšení zkoumanému podniku a doporučení dalšího postupu za účelem zvýšení povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L'Oreál. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17809
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18420
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet