Event marketing jako efektivní způsob komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing jako efektivní způsob komunikace |
Autor: |
Malenková, Marcela
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Event marketing zastává v současné době silnou pozici jako nástroj komunikace a to nejen v rámci prostředí vnějšího, ale využívají ho i personalisté v rámci prostředí vnitřního.Event marketing má schopnost oslovit přesně definovanou cílovou skupinu a to za předpokladu integrace do komunikačního mixu. V této podobě je jako prostředek komunikace nenahraditelný. Samozřejmě je nutné se držet při organizaci i realizaci eventu přesně stanovených postupů a hlavně si stanovit cíle, které prostřednictvím event marketingu chceme dosáhnout. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17806
|
Datum:
|
2011-04-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
18580
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet