Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL |
Autor: |
Hanáčková, Lucie
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace firmy Dům knihy PORTAL, jejíž hlavní činností je nejen prodej knih, ale i provoz literární kavárny a galerie. Teoretická část je na základě literárních pramenů věnována hlavní problematice marketingu, především však marketingové komunikaci. V rámci praktické části je hlavním cílem zanalyzovat současnou situaci firmy ve využívání marketingové komunikace a marketingového mixu a následně na základě dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro efektivnější využití propagačních nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17742
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22539
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet