Zefektivnění marketingové komunikace firmy BGV spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zefektivnění marketingové komunikace firmy BGV spol. s r.o. |
Autor: |
Zahel, Tomáš
|
Vedoucí: |
Ševčíková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Cílem mé práce je analyzovat stav marketingové komunikace ve firmě BGV spol. s r.o. a její vliv na prosperitu podniku. Také jsem připojil stručné analýzy SWOT a PEST, které mohou firmě mnohé napovědět. Firma BGV spol. s r.o. je společnost zabývající se povr-chovými úpravami kovů, zámečnickou výrobou a výrobou těsnících tmelů. V teoretické části jsem se zaměřil na danou problematiku, kde jsem využil poznatky získa-né z literatury a vyjádřil jsem své představy o dané problematice. V praktické části pak provádím rozbor jednotlivých koncepcí marketingové komunikace a jejich využití ve fir-mě. V závěru své práce navrhuji firmě doporučení v oblasti marketingového mixu a do-stupné možnosti zefektivnění marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1769
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4117
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet