Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační strategie organizace České centrum Praha |
Autor: |
Nevoralová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnována komunikačním aktivitám Českého centra Praha. Teoretická část se zabývá obecnými principy efektivní komunikační strategie. V analytické části je na základě SWOT analýzy a na základě dotazníkového šetření proveden rozbor v současnosti využívaných komunikačních aktivit z hlediska jejich efektivnosti vzhledem k identifikova-né cílové skupině. Projektová část je následně věnována plánům na odstranění nedostatků a návrhu kompletní komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17687
|
Datum:
|
2011-04-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18410
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet