Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana |
Autor: |
Pivko, Peter
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce na téma "Projekt marketingového plánu rozvoje Hotelu Jana" je zhodnotit současnou situaci ve společnosti Hotel Jana a.s. a na jejím základě vypracovat marketingový plán pro další období, který vychází z potřeb společnosti. Pro vytvoření marketingového plánu byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánu a strategického plánování. V analytické části je již konkrétně charakterizována firma. V rámci marketingové situační analýzy byl analyzován současný stav, ve kterém se firma nachází. Tyto analýzy byly východiskem pro tvorbu marketingového plánu. V praktické části byl vypracován projekt marketingového plánu společnosti Hotel Jana včetně jednotlivých akčních plánů, nákladové, časové a rizikové analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17670
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21935
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet