Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sponzoring jako nástroj komunikace tělovýchovné jednoty Orel Uherský Brod |
Author: |
Gabriel, Miloš
|
Advisor: |
Tomaštík, Marek
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou komunikaci včetně analýzy a možnosti podmínek pro sponzorování. Teoretická část popisuje sponzoring, marketingový a komunikační mix. Praktická část je zaměřena na TJ Orel Uherský Brod. Je popsána činnost a komunikační aktivity. Primární úlohou této práce je vytvoření návrhu a doporučení s cílem dosáhnout oslovení sponzorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17668
|
Date:
|
2011-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
B
19735
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account