Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Dohoda jako způsob řešení konfliktních situací u dětí předškolního věku |
Autor: |
Tesaříková, Klára
|
Vedoucí: |
Včelařová, Hana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje dětem předškolního věku. Zajímá se o to, zda jsou děti v tomto věku schopny použít při řešení konfliktních situací dohodu. Teoretická část je zaměřena na předškolní věk z pohledu vývojové psychologie, na vymezení základních pojmů z oblasti konfliktu a řešení konfliktu. Dále se teoretická část zabývá tím, jaký má v této oblasti pro dítě význam rodina. Praktická část je realizována pomocí kvalitativního výzkumu. Tento výzkum je zaměřen na sedm dětí z Mateřské školy v Tetěticích, u kterých bylo sledováno, zda jsou schopny využít dohodu při řešení konfliktních situací. To vše je doplněno o pohled učitele a rodičů dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17626
|
Datum:
|
2011-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
19475
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet