Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s. |
Autor: |
Kuhajdová, Dominika
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť projekt zlepšenia marketingovej ko-munikácie firmy GeneProof, a.s. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingovej komunikácie, ako aj špecifiká marketingu v zdravotníctve a problematika marketingového výskumu. Analytická časť v stručnosti predstavuje spoločnosť GeneProof a vysvetľuje pojem mole-kulárna in vitro diagnostika. Hlavnou náplňou analytickej časti je SWOT a Porterova ana-lýza a marketingový výskum (kvantitatívny a kvalitatívny). Na základe výsledkov analýz je navrhnutý projekt zlepšenia marketingovej komunikácie spoločnosti GeneProof - Projekt vzdelávacieho portálu v oblasti zdravotníctva so zameraním na diagnostiku. V závere je projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17619
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21077
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet