Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků ve stravovacích zařízeních Interhotelu Moskva |
Autor: |
Planý, Jiří
|
Vedoucí: |
Svěrák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s poledními menu v restauracích Interhotelu Moskva pomocí dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky, které se týkají služeb, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. V praktické části je nejprve popisován Interhotel Moskva a jeho historie. Dále jsou zpracována data získané z marketingového výzkumu a poté jsou vyhodnocena. V závěru jsou interpretovány získané výsledky a jsou k nim navržena doporučená řešení ke zvýšení spokojenosti zákazníků v restauracích Interhotelu Moskva. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17613
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21259
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet