Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu
Autor: Filipová, Petra
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace akce na Slez-skoostravském hradě. Práce je zpracována ve dvou částech. Teoretická část je věnována analýze cestovního ruchu, neboť do tohoto odvětví Slezskoostravský hrad patří, marketingu, a také představení současných trendů v cestovním ruchu. V praktické části jsou uvedeny základní informace o analyzované oblasti, vyhodnocení dotazníkového šetření, analýza marketingové komunikace akce, shrnutí poznatků a v závěru práce je vytvořen návrh na zlepšení marketingové komunikace při pořádání dalších ročníků akce a návrh na zlepšení v oblasti poskytovaných služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17593
Datum: 2011-05-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18682


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
filipová_2011_bp.pdf 3.403Mb PDF Zobrazit/otevřít
filipová_2011_vp.zip 67.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
filipová_2011_op.doc 120Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet