Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Slezskoostravského hradu |
Autor: |
Filipová, Petra
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace akce na Slez-skoostravském hradě. Práce je zpracována ve dvou částech. Teoretická část je věnována analýze cestovního ruchu, neboť do tohoto odvětví Slezskoostravský hrad patří, marketingu, a také představení současných trendů v cestovním ruchu. V praktické části jsou uvedeny základní informace o analyzované oblasti, vyhodnocení dotazníkového šetření, analýza marketingové komunikace akce, shrnutí poznatků a v závěru práce je vytvořen návrh na zlepšení marketingové komunikace při pořádání dalších ročníků akce a návrh na zlepšení v oblasti poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17593
|
Datum:
|
2011-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18682
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet