Význam sponzoringu v netržních a sociálních službách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam sponzoringu v netržních a sociálních službách |
Autor: |
Pytlíková, Petra
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o sponzoringu v neziskovém sektoru. Představuje problematiku neziskových organizací, popisuje metody fundraisingu a zdroje financování. Analytická část je zaměřena na dvě neziskové organizace pro nevidomé (Tyfloservis a Tyflo Vysočina Jihlava) a na základě dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav sponzoringu a financování v těchto organizacích. V projektové části je navržena žádost k získání dotace z Evropského sociálního fondu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17564
|
Datum:
|
2011-09-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Řízení netržních a sociálních služeb |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
18495
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet