Marketingová komunikace webových stránek města Plzně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace webových stránek města Plzně |
Autor: |
Pokorný, Libor
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je zjistit kvalitu webových stránek města Plzně z hlediska marketingové komunikace, navrhnout změny a doporučit metody, které by samo město mohlo využívat ke zefektivnění komunikace. Hlavní důraz je kladen na marketingovou stránku webu vzhledem k definované cílové skupině. Teoretická část práce popisuje čtenáři historický vývoj webových stránek a eGovermentu v České republice. Uvádí také přehled legislativy, vztahující se k problematice webových stránek měst.Praktická část seznamuje s komunikační a marketingovou strategií města. Zahrnuje analýzu webových stránek s ohledem na marketingovou komunikaci. Dále se autor zabývá využitím webových stránek jako nástroje elektronických služeb poskytovaných občanům.V poslední části autor navrhu-je na základě vlastního výzkumu možná řešení pro zkvalitnění marketingové komunikace pomocí webových stránek města Plzně a navrhuje metody použitelné pro její zefektivnění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17558
|
Datum:
|
2011-04-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18594
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet