Marketingová komunikace webových stránek města Plzně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace webových stránek města Plzně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace webových stránek města Plzně
Autor: Pokorný, Libor
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit kvalitu webových stránek města Plzně z hlediska marketingové komunikace, navrhnout změny a doporučit metody, které by samo město mohlo využívat ke zefektivnění komunikace. Hlavní důraz je kladen na marketingovou stránku webu vzhledem k definované cílové skupině. Teoretická část práce popisuje čtenáři historický vývoj webových stránek a eGovermentu v České republice. Uvádí také přehled legislativy, vztahující se k problematice webových stránek měst.Praktická část seznamuje s komunikační a marketingovou strategií města. Zahrnuje analýzu webových stránek s ohledem na marketingovou komunikaci. Dále se autor zabývá využitím webových stránek jako nástroje elektronických služeb poskytovaných občanům.V poslední části autor navrhu-je na základě vlastního výzkumu možná řešení pro zkvalitnění marketingové komunikace pomocí webových stránek města Plzně a navrhuje metody použitelné pro její zefektivnění.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17558
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18594


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pokorný_2011_dp.pdf 1.232Mb PDF Zobrazit/otevřít
pokorný_2011_vp.pdf 59.58Kb PDF Zobrazit/otevřít
pokorný_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet