Projekt zavedení nového produktu na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení nového produktu na český trh |
Autor: |
Manová, Lada
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zpracována na téma Projekt zavedení nového produktu na český trh. Konkrétně se jedná o recepturu originálního přírodního nápoje se specifickou příchutí, který je připravován ze speciálních (nejen) afrických surovin. Práce se sestává ze dvou částí, a to z části teoretické, která obsahuje poznatky a informace z marketingové a právní oblasti, a z části praktické, kde jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek. V této části se zaměřuji na charakteristiku výrobku, jeho názvu, loga, balení, a to včetně procesu jejich vytváření. Pozornost praktické části je nadále mimo jiné soustředěna na právní rámec ochrany receptury nápoje, SWOT analýzu produktu a analýzu konkurence. Dále jsou zde navrhnuty společnosti, které by mohly být vhodné pro výrobu ibiškového nápoje. Získané poznatky a návrhy poté poslouží k rozhodnutí, zda do zavedení výrobku na trh investovat či neinvestovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17470
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21248
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet