Projekt zavedení nového produktu na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nového produktu na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nového produktu na český trh
Autor: Manová, Lada
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Bakalářská práce je zpracována na téma Projekt zavedení nového produktu na český trh. Konkrétně se jedná o recepturu originálního přírodního nápoje se specifickou příchutí, který je připravován ze speciálních (nejen) afrických surovin. Práce se sestává ze dvou částí, a to z části teoretické, která obsahuje poznatky a informace z marketingové a právní oblasti, a z části praktické, kde jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek. V této části se zaměřuji na charakteristiku výrobku, jeho názvu, loga, balení, a to včetně procesu jejich vytváření. Pozornost praktické části je nadále mimo jiné soustředěna na právní rámec ochrany receptury nápoje, SWOT analýzu produktu a analýzu konkurence. Dále jsou zde navrhnuty společnosti, které by mohly být vhodné pro výrobu ibiškového nápoje. Získané poznatky a návrhy poté poslouží k rozhodnutí, zda do zavedení výrobku na trh investovat či neinvestovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17470
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21248


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
manová_2011_bp.pdf 1.271Mb PDF Zobrazit/otevřít
manová_2011_vp.pdf 736.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
manová_2011_op.pdf 779.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet