Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování |
Autor: |
Cieślarová, Olga
|
Vedoucí: |
Závodná, Lucie Sára
|
Abstrakt:
|
Téma bakalářské práce postihuje analýzu firmy Houseboard pro zefektivnění internetového obchodování dané firmy. V teoretické části je zpracována historie internetu obecně a rozvoj internetu v České repub-lice. Práce také sleduje vliv internetu na marketing. Část teorie je zaměřena na marketin-gový mix přizpůsobený podmínkám internetu, zahrnuje také otázku internetového prodeje a poskytuje pohled na fungování e-shopu. Praktická část obsahuje popis firmy, která je analyzována, a také prostředí, ve kterém se nachází. Dalším bodem práce je analýza internetového obchodu společně s průzkumem nákupního chování zákazníků. V neposlední řadě je v práci specifikována konkurence a postavení firmy v konkurenčním prostředí. Doporučení dalších postupů a zlepšovací návrhy jsou uvedeny v závěru práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17466
|
Datum:
|
2011-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22278
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet