Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy |
Autor: |
Mičulková, Romana
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce vychází z předpokladu, že podoba genderových stereotypů v tiskových reklamách lifestylových časopisů se liší podle věku čtenářek. Poznatky teoretické části diplomové práce čerpají z odborné literatury, která se zaměřuje na problematiku biologických a genderových rozdílností mezi muži a ženami, otázky společnosti a kultury, genderu a genderových stereotypů, masové komunikace a mediálního působení, marketingové komunikace, vnímání reklamy a neverbálních signálů při komunikaci. Teoretická část diplomové práce byla nastavena tak, aby tvořila základnu pro část praktickou. Prostřednictvím kvantitativní a následné kvalitativní analýzy tiskové reklamy v lifestylových titulech jsou zkoumány genderové, nonverbální a sémiotické prvky reklam a vztahy mezi nimi za účelem sledování aspektů, jimiž se ženské genderové stereotypy vyznačují. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17418
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18407
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet