Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
Autor: Mičulková, Romana
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce vychází z předpokladu, že podoba genderových stereotypů v tiskových reklamách lifestylových časopisů se liší podle věku čtenářek. Poznatky teoretické části diplomové práce čerpají z odborné literatury, která se zaměřuje na problematiku biologických a genderových rozdílností mezi muži a ženami, otázky společnosti a kultury, genderu a genderových stereotypů, masové komunikace a mediálního působení, marketingové komunikace, vnímání reklamy a neverbálních signálů při komunikaci. Teoretická část diplomové práce byla nastavena tak, aby tvořila základnu pro část praktickou. Prostřednictvím kvantitativní a následné kvalitativní analýzy tiskové reklamy v lifestylových titulech jsou zkoumány genderové, nonverbální a sémiotické prvky reklam a vztahy mezi nimi za účelem sledování aspektů, jimiž se ženské genderové stereotypy vyznačují.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17418
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18407


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mičulková_2011_dp.pdf 4.201Mb PDF Zobrazit/otevřít
mičulková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mičulková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet