Vánoční nákupy českého spotřebitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vánoční nákupy českého spotřebitele |
Autor: |
Poledníková, Lucie
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce popisuje ve své teoretické části pojmy jako je trh, zákazník, segmentace trhu, kupní proces a především se soustředí na objasnění pojmu marketingový výzkum. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které jsou použity obě metody marketingového výzkumu, tedy kvantitativní i kvalitativní metoda šetření. V části práce využívající kvanti-tativní metodu šetření byl použit dotazník, který vyplnilo 200 respondentů, a výstupem z něj jsou graficky zpracované odpovědi. V části využívající kvalitativní metodu šetření byl realizován skupinový rozhovor, který poskytl především odpovědi na otázky týkající se rozdílů mezi plánovaným nákupem a skutečně realizovaným nákupem vánočních dárků. Na konci praktické části práce jsou potvrzeny či vyvráceny předem dané hypotézy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17382
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
18714
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet