Vánoční nákupy českého spotřebitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vánoční nákupy českého spotřebitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vánoční nákupy českého spotřebitele
Autor: Poledníková, Lucie
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Bakalářská práce popisuje ve své teoretické části pojmy jako je trh, zákazník, segmentace trhu, kupní proces a především se soustředí na objasnění pojmu marketingový výzkum. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které jsou použity obě metody marketingového výzkumu, tedy kvantitativní i kvalitativní metoda šetření. V části práce využívající kvanti-tativní metodu šetření byl použit dotazník, který vyplnilo 200 respondentů, a výstupem z něj jsou graficky zpracované odpovědi. V části využívající kvalitativní metodu šetření byl realizován skupinový rozhovor, který poskytl především odpovědi na otázky týkající se rozdílů mezi plánovaným nákupem a skutečně realizovaným nákupem vánočních dárků. Na konci praktické části práce jsou potvrzeny či vyvráceny předem dané hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17382
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18714


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
poledníková_2011_bp.pdf 969.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
poledníková_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
poledníková_2011_op.doc 132Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet