Komunikační plán pro reklamní agenturu Linear
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán pro reklamní agenturu Linear |
Autor: |
Roubalíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Vránová, Šárka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování komunikačního plánu pro reklamní agenturu Linear pro rok 2012. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, převážně v oblasti marketingových komunikací. Je zde popsáno, jaká média je možno využít pro propagaci firmy. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe a následně zpracován komunikační plán, jehož součástí je i SWOT analýza a rozpočet reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17379
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
20992
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet