Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia |
Autor: |
Mikulcová, Silvie
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje marketingovým strategiím veřejnoprávního a soukromého rádia. Shrnuje základní teoretické poznatky a na příkladu dvou stanic z Moravskoslezského kraje - Českého rozhlasu Ostrava a Radia Čas - demonstruje základní rozdíly v přístupu ke tvorbě marketingových komunikací s ohledem na princip fungování popisovaných médií. Práce zároveň definuje možné důsledky podceňování marketingu u veřejnoprávního Českého rozhlasu Ostrava, které ilustruje postavení konkurenčního Radia Čas na současném mediálním trhu v regionu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1735
|
Datum:
|
2006-08-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet