Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia
Autor: Mikulcová, Silvie
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje marketingovým strategiím veřejnoprávního a soukromého rádia. Shrnuje základní teoretické poznatky a na příkladu dvou stanic z Moravskoslezského kraje - Českého rozhlasu Ostrava a Radia Čas - demonstruje základní rozdíly v přístupu ke tvorbě marketingových komunikací s ohledem na princip fungování popisovaných médií. Práce zároveň definuje možné důsledky podceňování marketingu u veřejnoprávního Českého rozhlasu Ostrava, které ilustruje postavení konkurenčního Radia Čas na současném mediálním trhu v regionu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1735
Datum: 2006-08-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikulcová_2006_dp.pdfZablokované 6.275Mb PDF
mikulcová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mikulcová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet