Proměna corporate identity a značky Kofola
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Proměna corporate identity a značky Kofola |
Autor: |
Vostatková, Monika
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Práce se věnuje proměně corporate identity a značky Kofola. Sleduje vývoj a rozvoj značky v jednotlivých etapách existence Kofoly a snaží se poukázat na podíl firemní identity při úspěšnosti této značky. Její součástí je průzkumná sonda vnímání značky Kofola mezi dvěmi generačními skupinami spotřebitelů - "předrevoluční", narozeni do roku 1982, a "porevoluční", narozeni v období 1983 - 2003. Jejím cílem je zjistit vliv působení firemní identity na spotřebitele a získat názory na značku Kofola v takto definovaných skupinách respondentů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17345
|
Datum:
|
2011-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18729
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet