Proměna corporate identity a značky Kofola

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Proměna corporate identity a značky Kofola

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Proměna corporate identity a značky Kofola
Autor: Vostatková, Monika
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce se věnuje proměně corporate identity a značky Kofola. Sleduje vývoj a rozvoj značky v jednotlivých etapách existence Kofoly a snaží se poukázat na podíl firemní identity při úspěšnosti této značky. Její součástí je průzkumná sonda vnímání značky Kofola mezi dvěmi generačními skupinami spotřebitelů - "předrevoluční", narozeni do roku 1982, a "porevoluční", narozeni v období 1983 - 2003. Jejím cílem je zjistit vliv působení firemní identity na spotřebitele a získat názory na značku Kofola v takto definovaných skupinách respondentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17345
Datum: 2011-05-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 18729


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vostatková_2011_bp.pdf 5.316Mb PDF Zobrazit/otevřít
vostatková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vostatková_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet