Expanze firmy za podpory komunikačního mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Expanze firmy za podpory komunikačního mixu |
Autor: |
Pshenychnyak, Maksym
|
Vedoucí: |
Končitík, Marek
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je téma Expanze firmy za podpory komunikačního mixu ?. Rád bych sjednotil reklamní kroky, které povedou k rozšíření firmy. V první části, která se nazývá teoretická, budu vycházet z načerpaných vědomostí, jak při tříletém studiu oboru marketing, tak i z poznatků, které jsem se dočetl z odborné literatury. V druhé části nazvané Analytická část se chci převážně zaměřit na analýzu trhu a analýzu strategických kroků, které by co nejpřesněji a nejcíleněji oslovily potenciální nové zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17298
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
21127
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet