Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku |
Autor: |
Kopecká, Petra
|
Vedoucí: |
Drábková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předkládaná bakalářská práce se věnuje problematice inzerce v regionálním tisku. Tato práce popisuje několik inzertních médií a jejich výhody a nevýhody. Pozornost je také věnována jednotlivým cílovým skupinám a segmentaci trhu. Podává přehled o modelu nákupního chování spotřebitelů. V praktické části je proveden dotazníkový průzkum. Dotazník zjišťoval nákupní chování respondentů a vliv inzerce na jejich nákupy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17290
|
Datum:
|
2011-08-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22104
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet