Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium |
Autor: |
Klugová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Ústředním bodem diplomové práce je koncept projektu s názvem UTB ? Univerzita, co Tě Baví?, jehož cílem je komunikace s potenciálními uchazeči o studium na Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce představuje vstupní bod pro pochopení problematiky marketingu škol. Objasňuje, jak probíhá komunikace neziskových organizací, konkrétně škol, jak vnitřní tak i externí komunikace. První část dále popisuje z teoretického hlediska konkurenci škol, image školy a nábor studentů. Náplní praktické části jsou marketingových analýzy, které zkoumají samotnou komunikaci UTB, konkurenční prostředí vysokých veřejných škol a také, jak se mění počet přihlášených uchazečů v průběhu let. První dvě části představují zdrojová data, díky nimž je vypracovaná třetí, projektová část. Podstatou projektové části je, na základě získaných poznatků, které jsou obsaženy v teoretické a praktické části, nastínit projekt na podporu komunikace UTB s potenciálními uchazeči o studium. Tento projekt je navrhnut tak, aby byl originální, jedinečný a pro cílovou skupinu také dostatečně atraktivní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17272
|
Datum:
|
2011-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
18398
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet